torsdag 19 augusti 2010

Flytt-packar

Håller på förfullt med att packa inför den eventuella flytten till veckan! Har nämligen fått tag på en 2a som jag är väldigt intresserad av =) Mamma ska följa med mig och kolla på den på Lördag! Är både glad, förväntansfull, nervös och lite småskraj... Aldrig bott hemifrån förut! Men jag antar att detta är ett steg ut i vuxenlivet =) Letar förfullt efter ett heltidsjobb också... Inte det lättaste att finna. Men de är dock nödvändigt om jag inte vill leva på minimum.... Vikarierar lite extra nu bara. Varenda slant är guld värd! Och allting kostar, så är det ju...


Upptäckte nyss att jag inte har så mycket saker att flytta med =P haha! Ser ut som att det blir en tripp till IKEA va....


/Hannah

1 kommentar:

  1. Hejsan, din blogg ska jag genast läsa mej kapp i och prenumerera på.
    Du verkar vara en stark tjej!
    Kram

    http://salkert.se

    SvaraRadera